Breng orde in de chaos en beheer al je inkomende en uitgaande communicatie efficiënt vanuit één centraal en overzichtelijk platform.
Benieuwd naar de impact op jouw bedrijf?
Werk een pak sneller en automatiseer handmatige taken.
Een boost in efficiëntie dankzij automatische dataherkenning.
Werk vlot samen en deel eenvoudig gegevens met collega’s of klanten.
Verbeter follow-up met real-time data en intelligente zoekfuncties.
Betere traceerbaarheid dankzij een transparante behandelingsgeschiedenis.
Mis nooit nog deadlines dankzij automatische meldingen en statusupdates.
Centraliseer en beheer al je communicatie op één overzichtelijk en gebruiksvriendelijk platform. Alle papieren post, e-mails en webformulieren worden automatisch gescand, gesorteerd en doorgestuurd naar de juiste dienst, applicatie of workflow. Dankzij intelligente zoekfuncties kan je zoeken op afzender, onderwerp, type of inhoud en vind je razendsnel wat je nodig hebt.
Dankzij flexibele instellingen kan je de applicatie snel en eenvoudig afstemmen op de behoeften van jouw bedrijf, terwijl Arco zorgt voor een perfecte integratie met alle bestaande systemen en software. Bovendien voorzien we een toegankelijke training voor medewerkers zodat iedereen vlot aan de slag kan.
Dankzij een transparante behandelingsgeschiedenis kan je de status van de documenten op elk moment raadplegen en is de traceerbaarheid van elk stuk post gegarandeerd. Ook kan je automatische antwoordbrieven genereren die je koppelt aan specifieke inkomende communicatie.
Door je communicatie te stroomlijnen, zorg je voor een consistente en betrouwbare klantervaring. Daarom kan je herinneringen en acties instellen zodat je nooit nog belangrijke e-mails of deadlines mist. Ook kan je sneller reageren dankzij automatisch gegenereerde antwoordbrieven, georganiseerd per thema of afdeling.
Door metadata te koppelen aan bepaalde document(types) kunnen we bepaalde communicatiestromen integreren in automatische workflows of ze veilig en legaal archiveren. We begeleiden je van A tot Z bij het ontwikkelen van geautomatiseerde communicatieprocessen.
Flexibele instellingen zorgen ervoor dat documenten op verschillende manieren beveiligd kunnen worden. Dankzij geavanceerd autorisatiebeheer kan je exact bepalen welke gebruikers toegang hebben tot welke functies en gegevens.
Als je dagelijks een grote stroom aan facturen ontvangt of verzendt, neemt het handmatig verwerken van alle facturatie enorm veel tijd in beslag en kunnen er makkelijk menselijke fouten insluipen. Arco zorgt voor geavanceerde en geautomatiseerde totaaloplossingen waarmee je het volledige facturatieproces van start tot finish vereenvoudigt.
Papieren post is nog steeds belangrijk onderdeel van het bedrijfsleven. Dankzij automatische dataherkenning kan je nu al fysieke documenten naadloos integreren in digitale processen. Wil je graag nog een stap verder gaan? Arco werkt graag samen met jou een duurzame digitale strategie uit.