Met Arco als jouw digitale partner kan je het volledige aankoop-tot-betaling proces moeiteloos centraliseren en digitaliseren. Hierdoor kan je eenvoudig en foutloos bestellingen genereren, leveranciersfacturen automatisch verwerken, flexibele goedkeuringsflows instellen gebruik maken van geautomatiseerde 3-way-matching en vlot alle betalingen beheren. Door te kiezen voor één partner in plaats van meerdere, optimaliseer je alle operationele processen en behoud je volledige controle en overzicht over je financiële activiteiten.
Ervaar jij ook vaak obstakels in het inkoopproces van jouw organisatie? Met Arco’s E-procurement vereenvoudig je het volledige bestelproces, van offerte tot betaling. Dit alles op een helder en gebruiksvriendelijk platform, waar je alle bestellingen kunt centraliseren, real-time inzicht hebt in de orderstatussen, flexibele goedkeuringsflows kan instellen en budgetten kan beheren. Dankzij geavanceerde automatisering minimaliseer je fouten, verlicht je de administratieve last en versterk je relaties met je leveranciers.
Worstel jij ook soms met een factuuroverload? Arco lost het graag voor je op. Onze technologie zorgt ervoor dat alle inkomende facturen automatisch worden gescand, herkend, gesorteerd en verwerkt. Zo kan je razendsnel grote hoeveelheden facturen verwerken, minimaliseer je fouten en dit alles met minimale handmatige tussenkomst. De software is gebruiksvriendelijk, biedt real-time inzichten, flexibele goedkeuringsflows en kan volledig worden afgestemd op de werking van jouw bedrijf. Als kers op de taart versterk je de relaties met leveranciers, terwijl je er zeker van bent dat je aan alle wetgeving voldoet.
Wil je graag nog een stap verder gaan? Je kan onze flexibele producten vergelijken met bouwstenen die je naar wens kan combineren aanpassen om zo jouw gepersonaliseerde digitale visie waar te maken. Bekijk ons volledige aanbod en verken alle mogelijkheden!