Oplossingen Document en workflow management

Document en workflow management

Boost de efficiëntie van je team door het volledige document- en workflowbeheer te optimaliseren. Met deze oplossing kan je documenten makkelijk organiseren, delen of integreren in automatische workflows.

Waarom kiezen voor Document- en workflow management?

Plan een vrijblijvend gesprek in met één van onze experten.

Werk vlotter samen dankzij ultratoegankelijke documenten.

Verhoog je productiviteit met automatische workflows en digitale opslag.

Verbeter alle opvolging via krachtige zoekfuncties en automatische meldingen.

Minimaliseer het risico op menselijke fouten of documentverlies.

Verhoog de transparantie dankzij real-time inzichten en tracking.

Maximale beveiliging van alle belangrijke bedrijfsinformatie.

Werk vlot samen op één centraal platform

Behoud altijd een helder overzicht over al je documenten, dossiers en projecten terwijl je makkelijk bestanden kan organiseren, opslaan, delen en terugvinden. Arco Doma ondersteunt verschillende documentstypes (tekstbestanden, spreadsheets, presentaties, afbeeldingen…) en kan moeiteloos uitbreiden tot miljoenen documenten. Superieur documentbeheer dat vlot meegroeit met je bedrijf.

 

Stroomlijn je bedrijfsprocessen

Transformeer complexe bedrijfsprocessen naar heerlijk eenvoudige workflows. Arco ondersteunt je bij het ontwerpen van automatische workflows die volledig afgestemd zijn op de werking van jouw bedrijf. Met behulp van automatische meldingen, status-updates en projectflows kan je dossiers, contracten en projecten nauwkeurig opvolgen. Ken prioriteiten toe, stel limietdata in of configureer back-up flows in geval van afwezigheid.  

Jouw voordelen

Werk op jouw voorwaarden

Dankzij flexibele instellingen krijg je de vrijheid om je document- en workflow beheer te organiseren precies zoals jij dat wil. Zo kan je makkelijk bestanden delen, vergelijken, converteren, exporteren of indexeren. Met één klik voeg je eenvoudig opmerkingen toe aan dossiers of stel je automatische projectherinneringen in.

Geavanceerde zoekfuncties

Dankzij onze dataherkenningstechnologie kan je snel en efficiënt documenten doorzoeken op basis van inhoud, trefwoorden of metadata. Dat geldt voor élk type document, zelfs afbeeldingen of video’s.

Versiebeheer en tracking

De volledige bewerkingsgeschiedenis van documenten wordt zorgvuldig vastgelegd. Zo kan je vlot eerdere versies oproepen of nagaan wie welke wijzigingen wanneer heeft doorgevoerd. Van kleine aanpassingen tot grote revisies, het systeem garandeert 100% traceerbaarheid van al je documenten.

Betrouwbaar en veilig

Arco garandeert maximale beveiliging en compliancy. Het platform beschikt over geavanceerde beveiligingsmaatregelen en hanteert strikte toegangscontrole zodat enkel geautoriseerde personen toegang krijgen tot gevoelige informatie. Het systeem is altijd up-to-date en voldoet volledig aan de nieuwste wetgeving.

Snelle en makkelijke activatie

Het gebruiksvriendelijke platform werkt intuïtief en is in meerdere talen beschikbaar. Het Arco team zorgt voor een snelle installatie en een naadloze integratie met alle bestaande systemen en software. Met een toegankelijke training kan het volledige team snel aan de slag!

Ontdek je unieke digitaliseringstraject

Wil je graag nog een stap verder gaan? Je kan onze flexibele producten vergelijken met bouwstenen die je naar wens kan combineren en aanpassen om zo jouw gepersonaliseerde digitale visie waar te maken. Bekijk ons volledige aanbod en verken alle mogelijkheden!