Oplossingen Automatisering inkomende facturen

Automatisering inkomende facturen

Versterk de financiƫle prestaties van je bedrijf en stroomlijn de afhandeling van alle inkomende facturatie van start tot finish. Deze end-to-end oplossing automatiseert en digitaliseert de verwerking, goedkeuring, betaling en archivering van alle aankoopfacturen.

Waarom kiezen voor Automatisering inkomende facturen?

Benieuwd naar de impact op jouw bedrijf?

Razendsnelle factuurverwerking dankzij dataherkenning en goedkeuringsflows.

Optimaliseer je financieel beheer door toegang tot real-time data.

Verlaag administratieve kosten tot 75% door te automatiseren.

Verlaag administratieve kosten tot 75% door te automatiseren.

Voldoe aan alle wetgeving via transparante audittrails en legale archivering.

Minimaliseer het risico op documentverlies of menselijke fouten.

Centraliseer al je facturen

Alle facturen die binnenkomen via diverse kanalen (post, e-mail, Peppolā€¦) en in verschillende formaten (Word, PDF, XML…) worden automatisch samengebracht in Ć©Ć©n overzichtelijk platform. De applicatie wordt volledig afgestemd op de interne werking en goedkeuringsflows van jouw bedrijf. Zo wordt alle facturatie, van ontvangst tot archivering, snel en efficiĆ«nt verwerkt.

Jouw voordelen

Werk sneller en slimmer

Dankzij geavanceerde dataherkenning en -verwerking worden alle gegevens automatisch gescand en naar de juiste dienst, applicatie of workflow gestuurd. Automatische 3-way-matching zorgt voor een snelle goedkeuring van facturen, terwijl je meldingen kan instellen om je team op de hoogte te houden van deadlines.

Optimaliseer je financieel beheer

Dankzij real-time rapportage heb je altijd toegang tot actuele financiƫle inzichten en krijg je meer controle over betalingstermijnen. Dat leidt tot snelle en doeltreffende besluitvorming, een verbeterd risicobeheer, optimale cashflow en sterke relaties met leveranciers. Zo kan je effectief reageren op veranderende omstandigheden.

Snelle en makkelijke activatie

Deze oplossing kan snel worden opgezet zonder de noodzaak aan extra infrastructuur. Ons team zorgt voor een naadloze integratie met alle bestaande ERP- en boekhoudsystemen en een toegankelijke training voor alle gebruikers. Dankzij een gebruiksvriendelijk dashboard met intuĆÆtieve navigatie kan het hele team snel aan de slag.

Maximale beveiliging

Al onze oplossingen zijn voorzien van krachtige beveiligingsmaatregelen zodat de integriteit van de financiƫle processen kan worden gewaarborgd. Dankzij geavanceerd autorisatiebeheer kan je exact bepalen welke gebruikers toegang hebben tot welke functies en gegevens.

Wees zorgeloos compliant

Op elk moment heb je een helder zicht op de factuurstatussen en hun geschiedenis, wat resulteert in een transparante audittrail voor elke factuur. Bovendien kan je kiezen voor Arco’s legaal archief om alle facturatie veilig en conform de relevante wetgeving op te slaan.

Ontdek je unieke digitaliseringstraject

Wil je graag nog een stap verder gaan? Je kan onze flexibele producten vergelijken met bouwstenen die je naar wens kan combineren aanpassen om zo jouw gepersonaliseerde digitale visie waar te maken. Bekijk ons volledige aanbod en verken alle mogelijkheden!